Syysvuosikokous 11.11.2021

Etusivu

Kruunuhaan yhdistyksen syysvuosikokous pidettiin 11.11.2021 Zinnkellerissä. Paikalla oli kuusi yhdistyksen jäsentä ja illan alustaja, kansanedustaja Eveliina Heinäluoma. Kokouksessa käsiteltin sääntömääräiset asiat. Yhdistyksen johtokunnan toimikausi on nykyisten sääntöjen mukaan 2 vuotta ja nyt oli aika valita toimihenkilöt vuosiksi 2022-2023.

Puheenjohtajaksi valittiin Anneli Temmes ja varapuheenjohtajaksi Matti Simola, muilta osin tehtävät sovitaan tulevasssa johtokunnan järjestäytymiskokouksessa ja niihin palataan aikanaan. Yhdistystä edustavat piirikokouksissa puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja (varalla Sirkka Airamaa-Simola ja Liisa Määttänen) sekä naispiirin kokouksissa Marjatta Havunta (varalla Liisa Määttänen). Toiminnantarkastajana jatkaa Jussi-Pekka Alanen.

Tuleva puheenjohtaja Anneli Temmes summasi kokouksen seuraavasti:

Kruununhaan Sosialidemokraatit kokoontuivat eilen syysvuosikokoukseensa. Tuossa kokouksessa minut valittiin yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi vuosiksi 2022-23, nykyisen pitkäaikaisen puheenjohtajan Matti Simolan esitettyä jo jonkin aikaa puheenjohtajan vaihdosta. Matti oli kuitenkin edelleen käytettävissä vpj:n tehtävään. Matilla on kunniakas puheenjohtajan ura, yhteensä 17 vuotta kahdessa erässä! Tästä olemme kiitollisia.Otan puheenjohtajuuden nöyränä ja ylpeänä vastaan. Krunikan demarit on pieni mutta aktiivinen keskusteleva yhdistys. Sillä on kunniakas 71 vuoden historia, jonka vuosiin on mahtunut monenlaista toimintaa ja innostuneita jäseniä: virkamiehiä, diplomaatteja, työväen kulttuuri- ja järjestöväkeä sekä muita krunikkalaisia, katajanokkalaisia ja kauempaakin tulevia. Yhdistyksemme tekee mielellään yhteistyötä muiden yhdistysten kanssa. Yhteisiä tilaisuuksia on järjestetty viime vuosina mm. Sos.dem. Lakimiesten kanssa. Olemme avoimia uusille ideoille!Eilisessä kokouksessamme kuultiin Eveliina Heinäluoman ansiokas esitys ajankohtaisista poliittisista kysymyksistä. Keskustelusta ei meinannut tulla loppua!

Kansanedustaja Eveliina Heinäluoma ja maaneuvos Jussi-Pekka Alanen

Tuleva puheenjohtaja Anneli Temmes oikealla.

(kuvat: Matti Simola)

KOKOUSKUTSU

Kruunuhaan sos.-dem.yhdistys ry:n sääntömääräinen syysvuosikokous pidetään torstaina 11.11.2021 alkaen klo 17.00 ravintola Zinnkellerin kabinetissa alkaen klo 17.00. Osoite Meritullinkatu 25, 00170 Helsinki.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Koska nykyisten sääntöjen mukaan johtokunnan toimikausi on kaksi vuotta, niin tänä vuonna valitaan puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet vuosiksi 2022-2023.

Illan alustajana on kansanedustaja Eveliina Heinäluoma.

Tervetuloa !

22.10.2021 Matti Simola, puheenjohtaja